Поставка товару здійснюється транспортом Продавця до кімнати зберігання за адресою: м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая 54, за рахунок Продавця. Строк поставки товару: до 30.11.2024 р. Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен мати відповідний дозвіл на види діяльності, здійснювані при виконанні зобов’язань, передбачених даним договором. Якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає стандартам, технічним умовам, іншій документації або умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити дефектний товар протягом 20-ти робочих днів з дня встановлення браку, за наявності Акту, підтверджуючого брак. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Продавець.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 19 535,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
Контактна особа: | Каріна Ткаченко |
Телефон: | +380612246921 |
E-mail: | byxsmd@gmail.com |
Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
0 |