Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 746 474,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 44116011 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kyiv.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ковальова Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380442362998 |
| E-mail: | vpdps@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ПП «Виробничо-господарська фірма «Дон» (код 24808729): 1. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копії документів, що підтверджують виконання договорів (№ 1713 від 29.08.2023 та № 110 від 13.09.2024) вказаних в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів). 2.У складі тендерної пропозиції Учасник не надав: Гарантію на товар на 12 календарних місяців. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Підпункти 1.1. - 1.3. пункту 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі»: «1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1)» Підпункт 1.3. пункту 3 додатку 7 Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: п.17 Додатку 7: «17. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виконати вимогу пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати наступні документи: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці п.1.1 (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації. 2. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник.
Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «СВ СВІТСЕРВІС» (код 40901509): 1.У складі тендерної пропозиції Учасник не надав: Гарантію на товар на 12 календарних місяців. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: п.17 Додатку 7: «17. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.