Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 17:07. Дата останніх змін - 29-10-2024, 17:07

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Вінницька область)

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Вінницька область)... Державна закупівля - UA-f26c9cd217774beeb330c3b327b1a194 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Вінницька область) від замовника Державна установа "Центр пробації" від 29.10.2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-014244-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-016354-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 17:07
по 01-11-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22500
22 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові, прямокутні, 1200х600, висота 750мм, 3 шухляди, 1 поличка, ЛДСП

9
штука
21036 , Україна , Вінницька область , Вінниця , Хмельницьке шосе, 15, офіс 1007 ,
по 20-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал стільниціЛДСПАктивна29-10-2024, 17:07
Матеріал каркасуЛДСПАктивна29-10-2024, 17:07
ФормапрямокутнийАктивна29-10-2024, 17:07
Тип каркасуплощинний каркасАктивна29-10-2024, 17:07
Кількість шухлядвід 3 до 4Активна29-10-2024, 17:07
Кількість поличоквід 1 до 2Активна29-10-2024, 17:07
Кількість тумб0Активна29-10-2024, 17:07
Висотавід 750 до 760Активна29-10-2024, 17:07
Ширинавід 1200 до 1300Активна29-10-2024, 17:07
Товщина стільницівід 16 до 18Активна29-10-2024, 17:07
Глибинавід 600 до 700Активна29-10-2024, 17:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 17:07:05
Видалено29-10-2024, 17:03:21
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 17:02:12
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ