Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 11:20. Дата останніх змін - 29-10-2024, 11:20

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2024-10-29-004530-a Стільці офісні від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-004530-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-002037-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 11:20
по 01-11-2024, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
84000
84 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
ЄДРПОУ:05484161 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Ковальчук
Телефон:+380673563622, +380673563622
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21029, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,84
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

30
штука
21029 , Україна , Вінницька область , м. Вінниця , вул. Хмельницьке шосе, 84 ,
по 01-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна29-10-2024, 11:18
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна29-10-2024, 11:18
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна29-10-2024, 11:18
Матеріал каркасуметалАктивна29-10-2024, 11:18
Наявність спинкиТакАктивна29-10-2024, 11:18
ХромуванняТакАктивна29-10-2024, 11:18
Наявність конференц-столикаНіАктивна29-10-2024, 11:18
Висота сидіннявід 490 до 490Активна29-10-2024, 11:18
Наявність підлокітниківТакАктивна29-10-2024, 11:18
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 11:20:26
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 11:18:45
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться після отримання Товару, на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за видатковими накладними. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ