Закупівлю оголошено - 24-10-2024, 23:25. Дата останніх змін - 24-10-2024, 23:25

Бойлери

Бойлери... Державна закупівля - UA-2024-10-24-017081-a Бойлери від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради від 10/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-24-017081-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-24-020693-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-10-2024, 23:25
по 30-10-2024, 23:22

39710000-2 Електричні побутові прилади (Бойлер SNAIGE SSVW5044D 50л сух.тен - 39715100-8 Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі) - 5 шт Доставку товару з моменту заключення договору до 20.11.2024 року, за адресою ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 5.1. Оплата здійснюється згідно належним чином оформленої накладної в розмірі повної вартості партії Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. 5.2. Покупець повинен сплатити поставлений товар протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. У випадках, коли джерелом фінансування є бюджетні кошти та у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання бюджетних коштів Покупцем на свій реєстраційний рахунок. 5.3. Датою оплати Товару вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. 5.4. Постачальник зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво або помилково отримані від Покупця, на поточний рахунок Постачальника, не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту відповідної вимоги Покупця, яка вважається отриманою Постачальником після закінчення 3 (трьох) робочих днів з моменту відправки її Покупцем на поштову чи електронну адресу Постачальника, вказану у реквізитах Договору. 5.5. У разі необхідності Сторони проводять звірку взаємних розрахунків з подальшим оформленням акта

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
34906.65
34 906,65 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
ЄДРПОУ:40475812 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Жидецька
Телефон:+380974304624
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бойлери

5
штука
11508 , Україна , Житомирська область , м.Коростень , вул. Жмаченка,46 ,
по 20-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма бойлерациліндричнаАктивна24-10-2024, 23:22
Клас енергоефективностіCАктивна24-10-2024, 23:22
Матеріал внутрішнього покриття бакуемальАктивна24-10-2024, 23:22
Підведення трубнижнєАктивна24-10-2024, 23:22
Тип встановленнянастіннийАктивна24-10-2024, 23:22
Тип нагрівного елементусухий ТЕНАктивна24-10-2024, 23:22
Тип управліннямеханічнеАктивна24-10-2024, 23:22
БрендSNAIGEАктивна24-10-2024, 23:22
Гарантійний термінна на баквід 36 до 36Активна24-10-2024, 23:22
Гарантійний термін на електричну частинувід 36 до 36Активна24-10-2024, 23:22
Кількість теніввід 2.0 до 2.0Активна24-10-2024, 23:22
Глибинавід 43.5 до 43.5Активна24-10-2024, 23:22
Ширинавід 43.5 до 43.5Активна24-10-2024, 23:22
Висотавід 61.5 до 61.5Активна24-10-2024, 23:22
Потужністьвід 1.6 до 1.6Активна24-10-2024, 23:22
Об'єм бакавід 50.0 до 50.0Активна24-10-2024, 23:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-10-2024, 23:25:17
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-10-2024, 23:22:46
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
5.1. Оплата здійснюється згідно належним чином оформленої накладної в розмірі повної вартості партії Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. 5.2. Покупець повинен сплатити поставлений товар протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. У випадках, коли джерелом фінансування є бюджетні кошти та у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання бюджетних коштів Покупцем на свій реєстраційний рахунок. 5.3. Датою оплати Товару вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. 5.4. Постачальник зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво або помилково отримані від Покупця, на поточний рахунок Постачальника, не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту відповідної вимоги Покупця, яка вважається отриманою Постачальником після закінчення 3 (трьох) робочих днів з моменту відправки її Покупцем на поштову чи електронну адресу Постачальника, вказану у реквізитах Договору. 5.5. У разі необхідності Сторони проводять звірку взаємних розрахунків з подальшим оформленням акта
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ