Закупівлю оголошено - 23-10-2024, 10:26. Дата останніх змін - 23-10-2024, 10:27

Крісла, стільці, дивани та сидіння (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Крісла, стільці, дивани та сидіння (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ... Державна закупівля - UA-2024-10-23-002822-a Крісла, стільці, дивани та сидіння (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) від замовника Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Кам`янської міської ради від 10/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-23-002822-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-23-003345-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 10:26
по 28-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 10:26
по 31-10-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
155000
155 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 550,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 650,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Кам`янської міської ради
ЄДРПОУ:38187074 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Витягловська
Телефон:+380675126678
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51900, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам`янське, проспект Свободи, 36
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Крісла, стільці, дивани та сид ...
155 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло офісне Samba чорного кольору

19
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець для ванни и душа

1
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло GT RACER

1
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Диван крісло 60 см чорний

3
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло Ротанг графіт

8
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пуф-трансформер салатовий

5
штука
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам'янське проспект Нескорених, 45
по 15-11-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 10:26:59
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 10:26:18
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 10:26:18
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Крісла, стільці, дивани та сидіння (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення – 4 650,00 гривень Строк дії забезпечення пропозиції – 100 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування - для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі страхової гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Страхова гарантія (електронна) повинна бути підписана удосконаленим або кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки удосконаленого / кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання) в страховій гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Форма гарантії представлена у додатку 6 до тендерної документації. Пункт 3 форми гарантії (Додаток 6 до тендерної документації) містить наступне зазначення «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)….» отже, строк сплатити бенефіціару суми гарантії зазначається в робочих або банківських днях в залежності від гаранта: у робочих днях - якщо гарантом виступає страхова організація, у банківських днях - якщо гарантом виступає банк. Положення страхової гарантії повинно відповідати положенням Закону України «Про страхування», Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Загальним умовам страхового продукту, розробленим та затвердженим Страховиком, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. В гарантії обов’язково указати посилання на розміщені на вебсайті Страховика Загальні умови страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. До файлу гарантії обов’язково надаються: - Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, щодо переліку фінансових послуг, які може надавати страхова компанія (гарант), а саме стосовно діяльності із страхування (прямого страхування та вхідного перестрахування) за класом страхування 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)». - Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - Програму страхування ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом / учасникам) вимог тендерної документації / оголошення про проведення закупівлі, яка повинна бути затверджена уповноваженою особою Страховика, мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані удосконаленим / кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання).. Документ підписаний удосконаленим / кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Здійснення страхового платежу згідно договору страхування щодо надання забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі – Договір) підтверджується наданням платіжного доручення/платіжної інструкції, в якому (якій) також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» Кам’янської міської ради Місцезнаходження Замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам`янське, проспект Свободи, 36 тел. (096) 145-38-39 Код ЄДРПОУ: 38187074, МФО 820172 IBAN UA 138201720344220003000081924 Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ.
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 10:26:07
Способи підтвердження:
Документ
Електронна страхова гарантія
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ