Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 384 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Північний офіс Держаудитслужби |
| ЄДРПОУ: | 40479560 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Лоза |
| Телефон: | +380972298402 |
| E-mail: | zakupivli.26@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пунктів 2 та 5 "Інші вимоги до предмета закупівлі" Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ " встановлена вимога щодо: - надання Учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі; - надання Учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що гарантійний термін на поставлений товар складає не менше 12 місяців з дати підписання видаткових накладних. Однак Учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідних листів. Окрім того, згідно з пунктом 1 Розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації визначена вимога щодо подачі інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до ТД, а саме: Відповідно до пп. 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі; 1.1.3. копії/ю документів/а (видаткові накладні) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасником надано Договір № 330-УМ від 01 жовтня 2024 р. з Черкаським обласним центром зайнятості на суму 248 900,00 грн., однак надана Учасником видаткова накладна № 12 від 09 жовтня 2024р. до нього на суму 245 900,00 грн. не підтверджує виконання вищезазначеного договору у повному обсязі. Крім того, результатом аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель «Прозорро» виявлено, що вищезазначений договір було розірвано 30 жовтня 2024 р. за висновком Управління Північного офісу в Черкаській області від 25 жовтня 2024 р., тобто саме на дату подання тендерної пропозиції, що знову ж таки не є підтвердженням виконання його у повному обсязі. У довідці Учасника про повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору зазначена дата 07.10.2024, натомість у Договорі — 01.10.2024р. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1) Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі; 2) Гарантійний лист про те, що гарантійний термін на поставлений товар складає не менше 12 місяців з дати підписання видаткових накладних. 3) - довідку в довільній формі з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі; - копії/ю документів/а (видаткові накладні) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.