Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 148 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 740 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний некомерційне підприємство "МЦПМСД" ММР |
| ЄДРПОУ: | 38395183 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білоцька Наталія |
| Телефон: | 0971289415 |
| E-mail: | kzmmrcpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11601, Україна, Житомирська область,Малин, вул.Суворова буд. 83-Б |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «мат-тех база Кутенков МВ.pdf»), яка не відповідає вимогам до даної довідки, встановленим у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: не містить найменування відповідного майна, його кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надані документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.5. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару, належної якості (файл «гарант меблі.pdf») не містить інформації про технічні характеристики товару, що пропонується до поставки та термінів поставки товару. 1.6. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що надана учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, декларація про відповідність (файл «ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf») не відповідає вимогам чинного законодавства України, так як виходячи з трактувань Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», декларація про відповідність – це документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством. 1.7. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічне зображення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2.2. Підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2.3. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.4. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.5. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.6. Підпунктом 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії/скан-копії декларації про відповідність технічним вимогам. 2.7. Підпунктом 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічного зображення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 3.2. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 3.3. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 3.4. Документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.5. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.6. Копію/скан-копію декларації про відповідність, виданої виробником товару. 3.7. Фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічне зображення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.