Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 77 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 389 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний некомерційне підприємство "МЦПМСД" ММР |
| ЄДРПОУ: | 38395183 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білоцька Наталія |
| Телефон: | 0971289415 |
| E-mail: | kzmmrcpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11601, Україна, Житомирська область,Малин, вул.Суворова буд. 83-Б |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару, належної якості (файл «Гарантійний лист щодо нового товару.pdf») не містить інформації про технічні характеристики товару, що пропонується до поставки. 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.2. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.3. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.4. Підпунктами 4.2, 4.3 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 3.2. Документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.3. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.