Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 409,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок" |
| ЄДРПОУ: | 37121913 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудко Наталя Вячеславівна |
| Телефон: | +380670067995 |
| E-mail: | ndudko3202@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87502, Україна, Донецька область,Маріуполь, провулок Київський, 10-а |
2 |
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Шафи різні для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м. Київ» за кодом ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі, у кількості 9 шт., очікувана вартість 81 900,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-19-000716-a), у ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Шафи різні для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м. Київ» за кодом ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі, у кількості 9 шт., очікувана вартість 81 900,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-19-000716-a), у ФОП Семеняко Сергій Сергійович, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ФОП Семеняко Сергій Сергійович, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 2) відповідно до п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник: «9. У разі виявлення недоліків при поставці товару неналежної якості Постачальник зобов’язується усунути їх протягом 2 робочих днів з дати виставлення претензії Замовником. Всі витрати, пов’язані із заміною товару (транспортні витрати, тощо) несе Учасник (на підтвердження даної вимоги учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист довільної форми).» Учасником не надано в складі пропозиції гарантійний лист. ФОП Семеняко Сергій Сергійович, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист про строк поставки товару, відповідно до п.9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.