Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 476 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 380 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок" |
| ЄДРПОУ: | 37121913 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудко Наталя Вячеславівна |
| Телефон: | +380670067995 |
| E-mail: | ndudko3202@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87502, Україна, Донецька область,Маріуполь, провулок Київський, 10-а |
3 |
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Вентилятор підлоговий для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб» за кодом ДК 021:2015 : 39710000-2 Електричні побутові прилади, у кількості 400 шт, очікувана вартість 476 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-016806-a), у «ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 2) відповідно до п. 13 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі». Учасником надано у файлі «Згода про захист персональних даних.pdf», зазначена інформація, в якій не дотримано вимогу пункту 13 додатку 1.1 до тендерної документації. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника відповідно до вимог п.13 додатка 1.1. Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.