Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління БЕБ в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 44765955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Галайда |
| Телефон: | +380482303610 |
| E-mail: | n.halaida@esbu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,м.Одеса, вул.Корольова академіка, будинок 16/1 |
1 |
Територіальне управління БЕБ в Одеській області ПРОТОКОЛ 25.10.2024 м. Одеса № __153___ уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІМАТ» (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Кондиціонер DAIKIN FDХM25F9/RХM25R9 або еквівалент з монтажем для серверного приміщення» за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (далі – Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-10-17-015053-a. Щодо питання 1 порядку денного Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та враховуючи пункт 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Відповідно до пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації Учасник, повинен у складi своєї пропозиції надати екологічний сертифікат, що гарантує екологічну чистоту та безпеку. Учасник у складі тендерної пропозиції екологічний сертифікат, що гарантує екологічну чистоту та безпеку не надав. 2. Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції наступну інформацію: Заповнити наведену таблицю відповідно до предмету закупівлі: - Кондиціонер DAIKIN FDХM25F9/RХM25R9 або еквівалент з монтажем для серверного приміщення, а саме: № Найменування Од. виміру Кількість Ціна за од., грн. без ПДВ Загальна вартість грн. без ПДВ 1 Кондиціонер DAIKIN FDХM25F9/RХM25R9 або еквівалент (зазначити конкретну назву запропонованого товару) з монтажем для серверного приміщення шт. 2 Всього без ПДВ: ПДВ: ВСЬОГО з ПДВ: Учасник у складі тендерної пропозиції змінив назву предмету закупівлі, розділив предмет закупівлі та у таблиці відокремив пульт керування, внутрішній та зовнішній блок кондиціонер, його кількість та вартість, а також не зазначив назву Кондиціонера, що суперечить предмету закупівлі. Враховуючи наведене пропозиція Учасника не відповідає умовам документації у цій частині. Щодо питання 2 порядку денного Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, може розміщуватися щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі один раз, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Надати Учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції. Уповноважена особа Наталя ГАЛАЙДА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.