Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 261 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 306 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Багатопрофільний регіональний центр професійної освіти у Черкаській області |
| ЄДРПОУ: | 14209459 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vpl93.ucoz.ua |
| Контактна особа: | Людмила Кобзар |
| Телефон: | +0474299901 |
| E-mail: | mkpal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20540, Україна, Черкаська область,Катеринопільський р-н, с. Мокра Калигірка, вул. Шкільна, 21 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити торги по закупівлі: «ДК 021-2015 (CPV) 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл учнівський двомісний, Стіл учительський, Шафи для зберігання засобів навчання)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-16-010457-a) на підставі пп.2 п.50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: не вірно визначено вид процедури закупівлі (Лист управління освіти і н
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 07-11-2024, 16:36 по 18-11-2024, 00:00
Документи:
Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: Згідно п.4.1.4. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. В наданому учасником в складі тендерної пропозиції листі-згоді суб’єкта персональних даних відсутнє посилання на дану закупівлю згідно https://prozorro.gov.ua/........... На усунення даної невідповідності надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. Згідно п.4.1.5. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. Надана учасником довідка про посадову особу не містить зразка підпису уповноваженої особи учасника. На усунення даної невідповідності надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.