| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 216 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 084,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ничипуренко Наталія Олександрівна |
| Телефон: | 380564938333 |
| E-mail: | gorbolnica3.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (КНП «Криворізька МЛ №3» КМР) ПРОТОКОЛ ЩО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 28.10.2024р м.Кривий Ріг Порядок денний: Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Пильнєва Світлана Вікторівна невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Кухонне приладдя для харчоблоку ( лоток з решіткою до розморожування м’яса та риби за ДК 021:2015 39221000-7; лоток до прийому хлібобулочної продукції за ДК 021:2015 39221000-7; совок великий для сипких продуктів за ДК 021:2015 39221000-7; кастрюля 50л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 30л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 25л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 10л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 6л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 3л за ДК 021:2015 39221260-7; половник-черпак 1,5л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 1,0л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 0,75л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 0,5л за ДК 021:2015 39221000-7; шумівка поварська за ДК 021:2015 39221000-7; сотейик з кришкою 5,7л ДК 021:2015 39221260-7; друшляк-сито з висусними ручками за ДК 021:2015 39221000-7; корзина металева господарська для збору овочів за ДК 021:2015 39222000-4; дошка кухонна 450*450*30мм за ДК 021:2015 39221180-2 ; ложка дерев’яна з просоченням 500мм*83мм за ДК 021:2015 39223100-2) за код ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, № UA-2024-10-16-009902-a. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Пильнєва Світлана Вікторівна невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Учасником були надані документи, а саме ТЕНДЕРНА ПРПОЗИЦІЯ сума якої не відповідає сумі зазначеної в ЕСЗ, яка завантажена шляхом заповнення електронних полів. Сума не перевищує очікувану вартість закупівлі. На виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією, а саме сума ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ не відповідає сумі зазначеної в ЕСЗ ,Ззамовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Пильнєва Світлана Вікторівна у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Пильнєва Світлана Вікторівна невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Кухонне приладдя для харчоблоку ( лоток з решіткою до розморожування м’яса та риби за ДК 021:2015 39221000-7; лоток до прийому хлібобулочної продукції за ДК 021:2015 39221000-7; совок великий для сипких продуктів за ДК 021:2015 39221000-7; кастрюля 50л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 30л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 25л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 10л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 6л за ДК 021:2015 39221260-7; кастрюля 3л за ДК 021:2015 39221260-7; половник-черпак 1,5л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 1,0л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 0,75л за ДК 021:2015 39221000-7; половник-черпак 0,5л за ДК 021:2015 39221000-7; шумівка поварська за ДК 021:2015 39221000-7; сотейик з кришкою 5,7л ДК 021:2015 39221260-7; друшляк-сито з висусними ручками за ДК 021:2015 39221000-7; корзина металева господарська для збору овочів за ДК 021:2015 39222000-4; дошка кухонна 450*450*30мм за ДК 021:2015 39221180-2 ; ложка дерев’яна з просоченням 500мм*83мм за ДК 021:2015 39223100-2) за код ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, № UA-2024-10-16-009902-a., згідно з ч.9 ст 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Пильнєва Світлана Вікторівна у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ничипуренко Н.О.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.