Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 246 148 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 230,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23232546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Василівна Паламарчук |
| Телефон: | +380525221638 |
| E-mail: | schoolgolovanevsk2008@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 26500, Україна, Кіровоградська область,Голованівський район, селище міського типу Голованівськ, ВУЛИЦЯ ОЛЬГИ КНЯГИНІ, будинок 5 |
1 |
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано інформацію про предмет закупівлі оформлену не у відповідності до вимог документації; - надано гарантійний лист про гарантійне обслуговування, що містить невідповідності про строки виїзду та прибуття спеціаліста за текстом листа; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Додатку 8 тендерної документації: - учасники надають в складі пропозиції довідку в довільній формі щодо матеріалів, які будуть використані, з їх описом та описи на продукцію/товар (обов’язково зазначити окремо по кожному виду товару із зазначенням: країни походження, назви товару, рік виробництва), що буде постачатися, технічні характеристики товару не повинні містити невизначеностей «не менше», «не більше»; Учасник надає Гарантійний лист щодо виїзду фахівця у разі настання гарантійного випадку протягом 24 годин. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - довідку в довільній формі щодо матеріалів, які будуть використані, з їх описом та описи на продукцію/товар (обов’язково зазначити окремо по кожному виду товару із зазначенням: країни походження, назви товару, рік виробництва), що буде постачатися, технічні характеристики товару не повинні містити невизначеностей «не менше», «не більше»; - гарантійний лист щодо виїзду фахівця у разі настання гарантійного випадку протягом 24 годин
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.