Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 398 733 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 993,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01987037 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Сушко |
| Телефон: | +380682198121 |
| E-mail: | pjataja_doktor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50049, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вулиця Поперечна, будинок 1А |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг та підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 03-01-2025, 15:28 по 14-01-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-11-2024, 11:40
Період оскарження:
з 22-11-2024, 11:40 по 03-12-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником в складі тендерної пропозиції надано: а) Проєкт договору без додатків до нього. б) Згідно п.6 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надав інформацію про Загальні вимоги без внесених Замовником змін до тендерної документації. 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: а) Проєкт договору з усіма додатками до нього. б) Учасник повинен завантажити інформацію по формі згідно п.6 Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням внесених Замовником змін до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.