Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 466 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 332,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Запорізьке вище професійне училище моди і стилю" |
| ЄДРПОУ: | 02543880 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Яковенко |
| Телефон: | +380612895519 |
| E-mail: | byxmodastil@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70500, Україна, Запорізька область,м. Оріхів, вул. ОВЧАРЕНКА, будинок 156 А |
2 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ФОП «СПІДЧУК ЮРІЙ АНТОНОВИЧ» щодо участі у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: Приладдя для манікюрників, педикюрників, візажистів (код ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади), номер закупівлі UA-2024-10-09-014116-a, було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Всупереч вимогам п. 1 частини 1 «Перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника не надано жодного документу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Всупереч вимогам п. 3.6 частини 3 «Перелік інших документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів чи відповідного пояснення щодо ненадання перелічених у п. 3.6 документів. 3) Всупереч вимогам п. 5 розділу ІІ «Перелік документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції, щодо відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку № 724 від 16 жовтня 2024 р, яка за своїм змістом не відповідає вимогам зазначеного п. 5 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації. З огляду на зазначене, для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель перелічені вище документи тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.