Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 639 661 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 198,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 38266365 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петлінська Тетяна Юріївна |
| Телефон: | 380445639226 |
| E-mail: | cpmsd2_torg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5 |
3 |
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015:39130000-2 : Офісні меблі ( Меблі офісні різні) , оголошення UA-2024-10-04-009263-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі товару прийняло 1 (один) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ". Уповноваженою особою розглянуто наступну тендерну пропозицію - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" яка автоматично визначена найбільш економічно вигідною пропозицією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"- в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:39130000-2 : Офісні меблі ( Меблі офісні різні)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п 43 Особливостей до тендерної документації , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник надав на вимогу замовника згідно пункту 2.1.3 Додатку 3 до тендерної документації не документ що не відповідає вимогам Додатку 3 пункту 2.1.2, а саме в копії документу на підтвердження виконання не менш ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці вказаний інший номер договору . Замовником прийнято рішення надати 24 години на виправлення помилки. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей, шляхом під вантаження вірного документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.