Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01986233 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Римська |
| Телефон: | +380671909381 |
| E-mail: | rims08091981@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50053, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А |
2 |
Додаток 6 до тендерної документації: п.2 Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 3 до тендерної документації), а саме надати аналогічний договір у якому предметом договору є поставка товару аналогічного по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю в повному обсязі(з додатками).
1. Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надати згідно вимогам тендерної документації. 2. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати згідно Форми 1 п.1 Розділ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатка 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.