| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 947 456 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 737,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Літвін Оксана Василівна |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.4 Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Встановлено, що Учасник не додав до пропозиції Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Згідно вимог Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен надати Сканований оригінал Акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України ТС А01XJ.22454-421:2023 (01). Встановлено, що Учасник надав Акт №980 від 04.07.2024 року, виданий Учаснику ТОВ «ЕКСТРІМ ТЕКС», в якому не вказаний виробник товару, що додатково потребує підтвердження того, що перевірка зразка предмета речового майна була здійснена саме на запропонований Учасником товар виробництва ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД». Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.