Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 14:18. Дата останніх змін - 02-10-2024, 14:19

код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва)

код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Ки... Державна закупівля - UA-2024-10-02-007535-a код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва) від замовника Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-007535-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-02-009332-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 14:18
по 07-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 14:18
по 10-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
13447395
13 447 395,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:67 236,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:268 947,90 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37445442 Досьє YouControl
Контактна особа:Кравченко Катерина
Телефон:380444199838
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04211, Україна, Київська область,Київ, вул. Йорданська, 11-а
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
код ДК 021:2015 – 39150000-8 М ...
13 447 395,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект дитячих пуфів (7 елем.)

286
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вішалка настінна (20 гачків)

312
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло-мішок

502
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

М'яка підлога: комплект килимків-пазлів «Татамі» (6 елем.)

368
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Килимок гармошка двосторонній

61
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мольберт дитячий для малювання

55
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл дитячий квадратний, пластиковий

165
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець з пластиковим моноблоком

57
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розкладний стілець в укриття

4945
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лава без спинки 3-місна, на плоскоовальній трубі, регульована по висоті, №4-6

581
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець полозковий, регульований по висоті, №4-6

1962
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка настінна магнітна для крейди

224
штука
Україна Відповідно до документації
по 25-10-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 14:19:15
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 14:12:22
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (2% від очікуваної вартості): 268 947,90 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 90 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
Способи підтвердження:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. 5.1. Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до пункту 3 статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю). Інформація для оформлення платіжної інструкції: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Умови надання, повернення (неповернення) забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються договором застави, проєкт якого наведений у Додатку 7. Учасник у складі пропозиції надає лист-погодження щодо виконання умов договору застави (забезпечення виконання договору), в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Договір застави (забезпечення виконання договору) укладається не пізніше дати укладення договору про закупівлю, для чого Учасник-переможець надає Замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави за формою, яка встановлена Додатком 7 цієї тендерної документації. 5.2. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника переможця. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 5.3. За письмовим зверненням Постачальника, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору не пізніше 5-ти календарних днів після документального підтвердження належного виконання договірних зобов’язань, крім випадків передбачених пунктом 5.5. 5.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору, укладеного за результатами закупівлі, в частині строків (термінів), асортименту, якості, кількості, комплектності і виключно за цінами згідно з умовами Договору. 5.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 5.1. цього розділу до Державного бюджету України у разі: - порушення Постачальником істотних умов Договору, укладеного за результатами закупівлі; - невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань по Договору, укладеному за результатами закупівлі (невідповідність якості, та/або кількості, та/або асортименту, та/або комплектності товару, та/або строків (термінів) постачання товару, тощо); - непідписання учасником, який визначений переможцем, Договору, укладеного за результатами закупівлі, у передбачений законодавством термін. - інших дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі. У разі неподання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення процедури закупівлі учасник, який визначений переможцем закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пп. 3 п. 44 Особливостей.
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 14:18:18
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ