Закупівлю оголошено - 30-09-2024, 17:40. Дата останніх змін - 17-10-2024, 00:00

Вивіска з підсвіткою «Центр надання адміністративних послуг «ПІВНІЧНИЙ»; наліпки з QR кодом на стіл; наліпки з QR кодом та позначкою «ДІЯ» на рецепцію; інформаційні таблички на стіни з петриківським орнаментом та шрифтом Брайля; інформаційні таблички на двері з петриківським орнаментом; інформаційні таблички на двері з петриківським орнаментом та шрифтом Брайля; інформаційні таблички на двері з коричневим орнаментом; інформаційні Л-образні таблички на стіл з петриківським орнаментом зі змінним ім'ям та шрифтом Брайля; інформаційні Л-образні таблички на стіл з коричневим орнаментом та шрифтом Брайля; інформаційна вивіска логотип «Центр надання адміністративних послуг «Правобережний»

Вивіска з підсвіткою «Центр надання адміністративних послуг «ПІВНІЧНИЙ»; наліпки з QR кодом на стіл; наліпки з QR кодом та позначкою «ДІЯ» на рецепцію... Державна закупівля - UA-2024-09-30-010332-a Вивіска з підсвіткою «Центр надання адміністративних послуг «ПІВНІЧНИЙ»; наліпки з QR кодом на стіл; наліпки з QR кодом та позначкою «ДІЯ» на рецепцію; інформаційні таблички на стіни з петриківським орнаментом та шрифтом Брайля; інформаційні таблички на двері з петриківським орнаментом; від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-30-010332-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-011100-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-09-2024, 17:40
по 05-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-09-2024, 17:40
по 08-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
190000
190 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:950 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:32835966 Досьє YouControl
Контактна особа:Дар'я Даниленко
Телефон:+380633970471
E-mail:danylenko.czo@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Замовник(и):
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Вивіска з підсвіткою «Центр на ...
190 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Вивіска з підсвіткою «Центр надання адміністративних послуг «ПІВНІЧНИЙ» 20450*1000*80мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Наліпки з QR кодом на стіл 100*100мм

86
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Наліпки з QR кодом та позначкою «ДІЯ» на рецепцію 300*420мм

14
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на стіну з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 2 (стрілка ліворуч) та шрифтом Брайля 250*600мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на стіну з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 3 (стрілка праворуч) та шрифтом Брайля 250*600мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на стіну з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 2,3 (стрілка праворуч) та шрифтом Брайля 250*600мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на стіну з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 2,3 (стрілка ліворуч) та шрифтом Брайля 250*600мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Службове приміщення» 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Навчальний клас» 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 3» та шрифтом Брайля 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Відділ ЦНАП м. Дніпра «Правобережний» ЗАЛ № 2» та шрифтом Брайля 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Відділ реєстрації актів цивільного стану «Правобережний» управління реєстрації актів цивільного стану департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради» 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з петриківським орнаментом «Архів. Вхід заборонено» 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна табличка на двері з коричневим орнаментом «Навчальний клас» 250*400мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційні Л-образні таблички на стіл з петриківським орнаментом зі змінним ім'ям та шрифтом Брайля 300*125*90мм

12
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційні Л-образні таблички на стіл з коричневим орнаментом та шрифтом Брайля, 300*125*90мм

7
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
40392181

Інформаційна вивіска логотип «Центр надання адміністративних послуг «Правобережний» 532*2000мм

1
штука
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро об’єкти Замовника згідно з дислокацією
по 31-12-2024
39290000-1
Фурнітура різна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Асташенков Андрій Олегович"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ РОБОЧА, будинок 152, квартира 372, 49008, Андрій Асташенков
Остаточна пропозиція:
176 317 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-10-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-10-24, 11:37:30
24

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не виконує вищевказану вимогу ТД – виправити дану невідповідність та підписати КЕП. 2. На виконання вимог пункту 1.4. Додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» у складі пропозиції Учасник має надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначеням цих заходів. В наданій тендерній пропозиції надано інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього без зазначення заходів – виправити дану невідповідність та надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначеням цих заходів. 3. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції не надано лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) – данати дані документи. 4. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції не надано Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) або фізичної особи-підприємця щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі – надати відповідні документи. 5. Надані в складі тендерної пропозиції документи: Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком №1; Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповненої, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4; Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до Документації Порушують пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» а саме в частині складання та оформлення документів «…Всі документи тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді сканованих копій у форматі “PDF” або будь-якому іншому форматі, який передбачено до застосування для даного виду файлів (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису і т.ін.). Неякісно скановані документи (текст яких важко ідентифікувати, викладений не в повному обсязі тощо) до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані. Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням), текст документа та підпис уповноваженої особи учасника, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель та розміщені без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»…….» - надати вищевказані документи, офрмлені відповідно до вимог тендерної документації. 6. Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком №1 не відповідає вимогам до подання такого документу учасникмо-ФОП – заповнюється від імені першої особи – привести документ у відповідінсть. 7. В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4 в указаній колонці вказати конкретну назку виробника запропонованого товару та країну походження.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-10-24, 11:37:30

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Асташенков Андрій Олегович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
176 317 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:48:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:46:35
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:46:35
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:46:35
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:46:35
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
              Статус: Архівована
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              Дата архівування:
              2. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              4. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-09-2024, 17:46:33
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ