Закупівлю оголошено - 06-09-2024, 15:32. Дата останніх змін - 06-09-2024, 15:32

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Вінницька область)

Державна закупівля - UA-2024-09-06-010154-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Вінницька область) від замовника Державна установа "Центр пробації" від 9/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-06-010154-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-06-011459-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-09-2024, 15:32
по 11-09-2024, 14:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2090
2 090,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм

2
штука
21001 , Україна , Вінницька область , Вінниця , вулиця Привокзальна,28 ,
по 31-10-2024


Ідентифікатор профілю: 470181-39110000-350559-40996564
Ідентифікатор реєстру: 5ac17623e029429588621f88cac54b0c
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
10b600bcdfb749d58de334bc6bf07e18Висота сидіннявід 480 до 500мм
17e91220f9d1405ebaafbd3b0d8b4600Тип ніжокзвичайні
418c2fa3ba6f4f8f978079bd163ef835Матеріал оббивки спинкитканина
4ff6dfd5e6734a84831cef331f9bf724Матеріал оббивки сидіннятканина
6c10824213bb4efeb3e5ddfd81fed218Матеріал каркасуметал
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-09-2024, 15:32:43
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-09-2024, 15:29:22
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ