Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 16:00. Дата останніх змін - 05-09-2024, 16:00

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Державна закупівля - UA-2024-09-05-009579-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 9/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-009579-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-011795-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 16:00
по 10-09-2024, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5000
5 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, 550мм

2
штука
21001 , Україна , Вінницька область , Вінниця , вул. Привокзальна,28 ,
по 31-10-2024


Ідентифікатор профілю: 890151-39110000-960515-40996564
Ідентифікатор реєстру: 5ac17623e029429588621f88cac54b0c
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
2017e990ccfc4ec28bd51e5048892fd5Основний матеріал корпусупластик
3895486990bd4b7c9bafc83195bb1e14Матеріал оббивки спинкисітка
5a6ab0890a244335bb69eea9af844414Основахрестовина з роликами
9bfaf200212645d09934ee59e906913eВисота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 570мм
c1849fc272244328869ab61e28ad0841Матеріал оббивки сидіннятканина
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 15:45:12
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 15:24:08
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ