Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 14:51. Дата останніх змін - 05-09-2024, 14:51

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Державна закупівля - UA-5a9f191d004e475c8ebd63f2d08bfa93 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 05.09.2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-008506-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-009327-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 14:51
по 10-09-2024, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2090
2 090,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм

2
штука
21001 , Україна , Вінницька область , Вінниця , вул.Привокзальна,28 ,
по 31-10-2024


Ідентифікатор профілю: 470181-39110000-350559-40996564
Ідентифікатор реєстру: 5ac17623e029429588621f88cac54b0c
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
33afa422da514de6aa5508fb3dfbbbc1Матеріал каркасуметал
84b2a896743a470b94dcb3e40aa00b5dВисота сидіннявід 480 до 500мм
a05add366c3d43a091181fd46604dc95Матеріал оббивки спинкитканина
a3c39017dae74252b126bc61f6a823f6Тип ніжокзвичайні
bca1fc3ace1a4f6d9618c50d5ed165e7Матеріал оббивки сидіннятканина
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 14:50:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 14:48:51
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
20
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ