Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 14:51. Дата останніх змін - 06-09-2024, 13:51

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-5a9f191d004e475c8ebd63f2d08bfa93 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 05.09.2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-008506-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-009327-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 14:51
по 10-09-2024, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2090
2 090 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Вітринська Інна
Телефон:380964662404
E-mail:vin-probation@ukr.net
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
5



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі, в розділі Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) здійснено технічну помилку щодо зазначення типу днів та періоду днів .

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-09-2024, 13:49

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм

2
штука
21001 , Україна , Вінницька область , Вінниця , вул.Привокзальна,28 ,
по 31-10-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасуметалАктивна
Висота сидіннявід 480 до 500ммАктивна
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна
Тип ніжокзвичайніАктивна
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-09-2024, 14:50:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-09-2024, 14:48:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ