Закупівлю оголошено - 02-09-2024, 16:27. Дата останніх змін - 02-09-2024, 16:27

Стільці офісні (ISO-17 BLACK C-11)

Державна закупівля - UA-2024-09-02-008847-a Стільці офісні (ISO-17 BLACK C-11) від замовника Головне управління Національної поліції в Сумській області від 9/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-02-008847-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-02-005023-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 16:27
по 05-09-2024, 08:00

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм. Матеріали основи: метал • Матеріал оббивки: тканина чорна • Жорсткість: м'який • Ширина: 47 см • Висота: 81 см • Висота сидіння : 50 см • Довжина / Глибина: 41 см • Тип бази: на ніжках Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку стільців офісних (ISO-17 BLACK C-11) протягом 14 календарних днів з моменту надання заявки Замовником на постачання товару. Умови оплати - післяоплата. Проект договору Замовника. Договір діє до 31.12.2024 року

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
45000
45 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Головне управління Національної поліції в Сумській області
ЄДРПОУ:40108777 Досьє YouControl
Сайт:http://su.npu.gov.ua
Контактна особа:Павло Радченко
Телефон:+380542667165
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

50
штука
Україна , Сумська область , Суми ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 470182-39110000-350559-40996564
Ідентифікатор реєстру: 5ac17623e029429588621f88cac54b0c
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
e26b61bb8cd24aef9b0b0ac6701a1756Наявність підлокітниківНі
427d4b56f26748349d09d696566aeabfМатеріал оббивки спинкитканина
9d047413ef1b4c2590d9cef444e3df17Наявність спинкиТак
cc81817d0d884d318b8ab67d061a3b6bМатеріал оббивки сидіннятканина
3e8caafb38674b3c88da96ff347d9b7dМатеріал каркасуметал
9e3db4aee72245408acb15898765b5eaВисота сидіннявід 500 до 500
bcc105c49c13461c81aa83daa09542fbБрендAMF, NOWY STYL
b0cd9beba5154b3bbb3b36667c3a18e4Тип ніжокзвичайні
ebcc165444bb44d28ab16e367585c87eНаявність конференц-столикаНі
4738e09d437d456e842be5470986e1a0ХромуванняНі
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 16:27:17
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 16:26:26
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата товару проводиться після отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 банківських днів на підставі рахунків та накладних, при умові надходження коштів на рахунок Покупця з держбюджету на ці цілі (відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ