Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 185 615 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 928,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 36916734 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради |
| Телефон: | +380665258959, +380970766875 |
| E-mail: | z.vodypr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52204, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, бульвар Свободи 56/128 |
1 |
Відповідно до листа ФОП Таран О.В. від 05.09.2024 року №01/05/24 зазначено, що повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника на укладання договору про закупівлю підтверджуються наступними документами: скан-копія паспорта Тарана Олега Васильовича; скан-копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців. Проте в тендерній пропозиції ФОП Таран О.В. відсутня скан-копія паспорта Тарана Олега Васильовича. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - надати скан-копію паспорта Тарана Олега Васильовича, яка зазначена в довідці ФОП Таран О.В. від 05.09.2024 року №01/05/24
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.