Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 140 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 700 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Шепрут |
Телефон: | +380971060775 |
E-mail: | sheprut1981@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей. У складі тендерної документації встановлено наступну вимогу згідно Додатку №4 пункту 5 та Додатку №6 пункту 3.4: «Учасник надає копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, наявність яких передбачена чинним законодавством. Надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі». Учасником надано: Декларація про відповідність продукції вимогам технічних регламентів та Декларація про відповідність №246-2024 від 15.04.2024р. На підтвердження вищевказаної вимоги згідно додатку №4 пункту 5 та Додатку №6 пункту 3.4 Учасник повинен надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.