| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 935 558 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 355,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 18 711,16 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08610502 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nangu.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Тарас Божок |
| Телефон: | +380577323766 |
| E-mail: | zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що данна пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в підпункті 1.1 пункту 1 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Що в свою чергу повинно надати змогу переконатися Замовнику у наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від виготовлення товару до поставки його на місці його безпосередньої експлуатації. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «Листи та довідки». На акркуші 26 у зазначеному файлі розміщено Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази вих. №54 від 04.09.2024 року. В зазначеній довідці відсутні відомості про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, яка може бути використана щодо поставки товару товару (апарати зварювання, різаки металу, преси, верстати тощо), який є предметом закупівлі. Інформація, викладена у довідці не дозволяє Замовнику з’ясувати і переконатися у наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виготовлення товару до поставки його до місць його безпосередньої експлуатації. Замовником в частині 1 підпункті 2.1 пункту 2 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати підтвердження наявність допусків або посвідчень для виконання робіт при монтажі обладнання на місці розташування, на підтвердження даної вимоги надати скан копії допусків або посвідчень. Учасник у складі своєї пропозиції надав документ під назвою «Федчук свідоцтво електромонтер допуск» в якому знаходиться скан копія посвідчення № 007090 про те, що Федчук Владислав Олегович допускається до виконання робіт електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, дане посвідчення було видане 10.05.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради», також даний документ не має жодної відмітки про його подовження або перекваліфікацію, а так як строк дії такого посвідчення становить три роки, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого, як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Також Учасником у складі пропозиції було надано документ під назвою «Федчук пожежна безпека» в якому знаходиться скан копія посвідчення про те, що Федчук Владислав Олегович проходив навчання та отримав посвідчення № 001533 про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки яке було видане 25.04.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради» та не має жодних ознак про повторне проходження навчань, термін дії посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки зазвичай становить 3 роки. Після цього терміну необхідно пройти повторне навчання з питань пожежної безпеки та отримати нове посвідчення, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Замовником в підпункті 6 частини 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Замовником в пункті 2 додатку 2 до оголошення вимагалось надати скановані копії технічних паспортів на даний виріб з зазначеними характеристиками, отже відповідно до визначення терміну технічний паспорт на виріб відповідно «ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.» та «ДСТУ 3321:2003 Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять.», технічний паспорт повинен мати відповідні критерії. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.