Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
шкільні меблі - комплект стіл учнівський 2-місний з полицею, № 6 + cтілець полозковий та шафа напівзакрита з лотками
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 394 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 945 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відокремлений структурний підрозділ "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" |
| ЄДРПОУ: | 26415046 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гітунець Ольга |
| Телефон: | 380509567158 |
| E-mail: | Gitynec@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,Луцьк, Вулиця Конякіна, будинок 5 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Допущено помилку в технічній характеристиці товару та код ДК021:2015. Окрім того, у Додатку №1 тендерної документації пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та ФОП), а саме «Інші документи від Учасника» - не вірно вказані сертифікати відповідності та протоколи випробувань на товар. Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-08-27-000574-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-11-2024, 00:01
Період оскарження:
з 22-10-2024, 12:32 по 02-11-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.