Закупівлю оголошено - 23-08-2024, 11:09. Дата останніх змін - 23-08-2024, 11:10

ОФІСНІ МЕБЛІ

Державна закупівля - UA-2024-08-23-003104-a ОФІСНІ МЕБЛІ від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 8/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-23-003104-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-23-003651-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-08-2024, 11:09
по 28-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-08-2024, 11:09
по 31-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
665100
665 100,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 650,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:19 953,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02006716 Досьє YouControl
Контактна особа:Юрій Пророчук
Телефон:+380617698131
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ОФІСНІ МЕБЛІ
665 100,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект меблів у кабінет реабілітації Комплект включає: - Інклюзивний кухонний комплект меблів 3680*3360. Комплект повинен включати в себе стільницю (вологостійку) опори металеві, нижні ящики 3 од., верхні ящики з підсвіткою, мийку зі змішувачем. - Овальний стіл 2400 * 1500 * 760. - 1 од - Металева опора на столі повинна бути з можливістю регулювання по висоті з 75см до 1000 см. Стільниця 36 мм. - Стіл інклюзивний на металевій опорі із проф. труби 60*20.Розмір 1000*650*760.- 5 од. Стільниця 36 мм. - Шафа комбінована одяг/документи 2300*430*2200. Відділ для одягу 700 мм. Всі інші полиці - під документи.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Комплект меблів до кабінету психолога. - Шафа для одягу 610*700*2020-1од. - Шафа закриваюча умивальник 1030*520*2020-1 од - Шафа для документів(Фасад алюм.профіль зі склом сатин) 700 * 400 * 2020-1од - Стіл листовий 1300*600*760 (стільниця 36 мм)-1од. - Тумба мобільна на 3 висувні шухляди 400*450*650-1од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Кабінет для кабінету фізерготерапії -Стіл листовий 1200 * 600 * 750-6 од. -Тумба мобільна 400 * 450 * 600 - 6 од. -Тумба для оргтехніки-800*400*650-1од. -Шафа для документів 1100*400*2040-1од. -Шафа, яка закриває мийку 1020*450*2040-1од. -Тумба закрита з полицями та зі стільницею-1330 * 450 * 900-1од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Ординаторська лікарів -Стіл листовий зі стаціонарною тумбою по центру 2200*600*750-1од. -Тумба для оргтехніки 1050*450*700-1од. -Стіл листовий 1400 * 600 * 750-4 од. -стіл листовий 1850*600*750-1од. -мобільна тумба 400 * 450 * 650-5 од. - шафа комбінована для документів 2270*450*2200-1од. -шафа комбінована з антресолями (одяг/документи)-1400*450*2750-1од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Комплект меблів до маніпуляційної кімнати 3960*1450 Висота нижніх ящиків-860 мм Висота верхніх-720 мм

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Комплект меблів до кабінету асистивних технологій. -Шафа для інвентарю закрита 850*650*2000(розмір між нижньою полицею та наступною знизу 800 мм) -4 од. -Антресоль 850 * 650 * 600-4 од. -Бокс для милиць 900 * 650 * 850-1 од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Комплект меблів до масажного кабінету -шафа , що закриває мийку 1020*520*2200-1од. -шафа для документів 900*520*2200-1од. -Тумба-комод 600*450*800 на колесах та на 3 висувні шухляди-1од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Зал фізіотерапії -шведська стінка 1000*2800 (дерев'яна)-1од. -Шафа кутовий комбінований під госп. інвентар 2000*1200*450-1од. -ресепшн 1300 * 600 * 1200-1од. -стіл листовий 1300*760*750-2 од. -тумба мобільна 400 * 450 * 650-2 од. - шафа для документів-1360*450*2600-1од.

1
комплект
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Конференц-приставка 800*600*750

1
одиниця
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Стіл на 4 робочі місця з надбудовою

2
одиниця
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


Стіл на 2 робочі місця

2
одиниця
69600 Україна Запорізька область Запоіжжя Оріхівське шосе, 10
по 31-12-2024
39130000-2
Офісні меблі


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-08-2024, 11:10:48
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-08-2024, 11:09:59
Експортовано:23-08-2024, 11:09:59
Експортовано:23-08-2024, 11:09:59
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ОФІСНІ МЕБЛІ
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 19 953,00, грн. з ПДВ (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн. 00 коп.).*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП або КЕП (кваліфікований електронний підпис) гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції).
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Способи підтвердження:
Документ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ , Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення закупівлі. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 19 953,00, грн. з ПДВ (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн. 00 коп.).*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП або КЕП (кваліфікований електронний підпис) гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами від 03.02.2018). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту ОФІСНІ МЕБЛІ
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Способи підтвердження:
Документ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання даного Договору про закупівлю складає 5 % від вартості Договору. Проект договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом та є невід’ємною частиною тендерної документації. Учасник повинен надати Лист погодження з умовами проекту договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ОФІСНІ МЕБЛІ
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Статус: Активна
Дата створення: 23-08-2024, 11:09:58
Способи підтвердження:
Документ
НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ , 1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2022 або 2023, або 2024 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків з підтвердженням факту виконання обов’язків по договорам (акти наданих послуг, акти виконаних робіт, видаткові накладні, листи відгуки або ін.). Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є закупівля за кодом ДК 021:2015 39130000-2 Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності).
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ