Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 408 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 040 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Предь Степан Віталійович |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | SPred@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Черкаська область,Черкаси, |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) В документах, що підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відсутня інформація про Стіл обідній, підтвердні документи завантажені виключно на стілець обідній. Оскільки Замовник має намір придбати Меблі для їдальні ( стіл обідній та стілець), що і є предметом закупівлі, просимо Вас додатково завантажити виконання договору по столу обідньому. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати підтвердження повного виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: в частині виконання договору, а саме Стіл обідній . Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч. 9 ст. 26 Закону.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.