Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 131 758,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 658,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 20201798 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Олександрівна Бойко |
| Телефон: | +380968748706, +380977305703 |
| E-mail: | nathnennya-buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50029, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13 |
9 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1.1. Учасником ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" надано у складі тендерної пропозиції таблицю 1 на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, але опис технічних вимог, які пропонуються Учасником не містять чітких цифрових значень як вимагалося Замовником. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши Таблицю 1 відповідно до вимог Замовника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 2.1 Учасником ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" надав довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах але не заначив в довідці реєстраційний номер автомобіля (автотранспортних засобів). Тому Замовником встановлено невідповідність тендерній пропозиції Учасника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» п. 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Довідка в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, з вказанням правової підстави володіння / користування (власне / орендоване / за договором про надання послуг з перевезення) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши: - довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, з вказанням правової підстави володіння / користування (власне / орендоване / за договором про надання послуг з перевезення) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1.1. Учасником Фізична особа-підприємець ФОП Сіжук Василь Миколайович надано у складі тендерної пропозиції таблицю 1 на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, але учасником не було враховано внесені зміни до тендерної документації в частині технічної специфікації. А також, назва, опис технічних вимог, які пропонуються Учасником не містять чітких цифрових значень як вимагалося Замовником. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Фізична особа-підприємець ФОП Сіжук Василь Миколайович повинна привести у відповідність тендерну пропозицію надавши Таблицю 1 відповідно до вимог Замовника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 2.1 Учасником Фізична особа-підприємець ФОП Сіжук Василь Миколайович не надав, а саме: 2.1.1. На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, з вказанням правової підстави володіння / користування (власне / орендоване / за договором про надання послуг з перевезення) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. - підтвердження наявності власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів; орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з перевезення, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору. Тому Замовником встановлено невідповідність тендерній пропозиції Учасника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» п. 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Довідка в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, з вказанням правової підстави володіння / користування (власне / орендоване / за договором про надання послуг з перевезення) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Наявність власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів; орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з перевезення, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник ФОП Сіжук Василь Миколайович повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши: - довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту необхідного для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, з вказанням правової підстави володіння / користування (власне / орендоване / за договором про надання послуг з перевезення) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. - документ щодо наявності власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів; або орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з перевезення, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 3.1. Учасником Фізична особа-підприємець ФОП Сіжук Василь Миколайович не надав, а саме: 3.1.1. На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру), з зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважається договір, що підтверджує досвід постачання Учасником товарів за код за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування; - жодної копії аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); - копії/ю документів/а (накладна) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - Тому Замовником встановлено невідповідність тендерній пропозиції Учасника. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру), з зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважається договір, що підтверджує досвід постачання Учасником товарів за код за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування. - Не менше однієї копії аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); - Копії/ю документів/а (накладна) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник ФОП Сіжук Василь Миколайович повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши: - Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру), з зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважається договір, що підтверджує досвід постачання Учасником товарів за код за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування. - Не менше однієї копії аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); - Копії/ю документів/а (накладна) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.