Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ходорківський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плужнік Юрій Андрійович |
| Телефон: | +380979411145 |
| E-mail: | xodbudinter_@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13520, Україна, Житомирська область,Ходорків, вул.Слобода ,102 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції Приватне підприємство «Ярослав» (код ЄДРПОУ 21635240) (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника, а саме: Відповідно Додатку 1 до тендерної пропозиції Інформація та перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункті 47 Особливостей, та інші вимоги до учасників та переможця п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати: 1. Лист (Довідка) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника, номер та дату договору. Та відповідно п.4. При подачі тендерної пропозиції учасники завантажують наступні документи/інформацію п.п. 4.9. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку в довільній формі, в якій не вказано: П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника, та в довідці щодо застосування заходів із захисту довкілля не вказано про гарантії застосування заходів довкілля при виконанні зобов’язань за договором. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель оновлені:Лист (Довідка) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника, номер та дату договору та довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника в якій вказано про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.