Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 252 053,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 260,27 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 24687786 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лапко Віталій |
Телефон: | 380983325287 |
E-mail: | LAPKOVV1971@GMAIL.COM |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49 |
5 |
Шановний учаснику. Згідно п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Тендерної документації (Додаток 6, п. 3 Учасник у складі пропозиції подає Витяг або виписка з ЄДР. Однак в пропозиції учасника даний документ відсутній. Прошу надати необхідні документи для усунення невідповідностей вказаних вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.