Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 274 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 370,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38299914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Зуйкова |
Телефон: | +380662355674 |
E-mail: | vita.tim2009@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Панікахи, 23 |
2 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «IP COM», поданої на процедуру закупівлі Шафа металева для одягу, код ДК 021:2015: 39150000-8: Меблі та приспособи різні, закупівля № UA-2024-08-07-002365-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію та документи щодо Договору поставки ПЗ/НХ-191143/НЮ від 09.10.2019, до якого надані видаткові накладні, сума яких не відповідає сумі Договору. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» встановлена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* та спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: аналогічні договори (не менше двох) з усіма додатками до нього; документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічних договорах. листи-відгуки від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. Замовником визначено, що аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання шафи металевої для одягу за кодом ДК 021:2015 39150000-8 - Меблі та приспособи різні перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання інформації та/або документів щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.