Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 87 090,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 435,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
ЄДРПОУ: | 45365917 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Погоріляк |
Телефон: | +380677884680 |
E-mail: | o.pohoriliak@grmu.com.ua |
Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вулиця Погорєлова Володимира, будинок 2 |
4 |
Замовник надсилає учаснику ТОВ "Ромус-Поліграф" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) перелік виявлених невідповідностей – У складі пропозиції учасника: 1) відсутній гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації; 2) у документі «Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці» некоректно вказаний предмет закупівлі, а саме вказано «Канцелярське приладдя код ДК 021:2015:30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне. 2) посилання на вимогу документації спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності: 1) п. 3.1 Додаток 2 «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі»; 2) п. 1.4 Додаток 2 «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи* або опитувальник контрагента - фізичної особи* (Додатки 6,7), опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці* (Додаток 8). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації; 2) виправлений «Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці» у частині предмета закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.