Закупівлю оголошено - 03-08-2024, 00:06. Дата останніх змін - 28-11-2024, 15:19

Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)

Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)... Державна закупівля - UA-2024-08-03-000001-a Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 8/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-03-000001-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-02-013658-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-08-2024, 00:06
по 06-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-08-2024, 00:06
по 09-09-2024, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-09-2024, 14:41
по 10-09-2024, 15:04

Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
350000
350 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:23372543 Досьє YouControl
Сайт:https://school20imstovbi.klasna.com/
Контактна особа:Лариса Літус
Телефон:+380978538293
E-mail:lrslitus@gmail.com
Місцезнаходження:
51909, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Стовби, 2
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Придбання вертикальних жалюзів ...
350 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-09-2024, 14:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Жалюзі вертикальні

64
штука
51909 Україна Дніпропетровська область місто Кам’янське ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2
по 01-10-2024
39515440-1
Вертикальні жалюзі


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-08-2024, 00:06:47
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-08-2024, 00:06:47
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 05-11-2024 по 13-11-2024
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, вул.Круглоуніверситетська будинок 7 офіс 26, 01024, Аліна Граф
      Остаточна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      07-11-2024, 23:11
      Період подачі оскарження:
      по 13-11-2024, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 05-11-24, 15:21:05
      24

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.11.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: У складі Пропозиції міститься Проєкт договору (файл ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf), у якому зазначено, зокрема: "__________, в особі ________, діючого на підставі _____, з одної Сторони (далі – Покупець), з однієї сторони, і та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС", в особі директора Граф Аліни Володимирівни, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом – Сторони, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами та доповненнями), уклали цей Договір про таке (далі - Договір): 4.2. Строк поставки товару: з "_____"_____.2024 року до "01"10.2024 року. ПОКУПЕЦЬ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Стовби, 2 тел. +380978538293 ел. адреса: lrslitus@gmail.com Код ЄДРПОУ 23372543 МФО 820172… ПОСТАЧАЛЬНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" Адреса: Україна, 01024, місто Київ, вул. Круглоуніверситетська, будинок 7, офіс 26 тел:+380664976987 електронна адреса:a79270172@gmail.com Код ЄДРПОУ (або код ІПН) 45195246 МФО300614 р/рUA113006140000026004500546262 в АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК". Разом з тим, вищенаведений проєкт договору не є заповнений учасником, зокрема, в частині: "__________, в особі ________, діючого на підставі _____, з одної Сторони (далі – Покупець)… 4.2. Строк поставки товару: з "_____"_____.2024 року до "01"10.2024 року". Р/р UA_______________________________ в ДКСУ м. Київ. Також у вищенаведеному проєкті договору відсутня інформація, визначена у Документації в частині: "(надалі Постачальник)". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений в повному обсязі та підписаний Учасником проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Уповноважена особа _____________Лариса Літус

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-11-24, 15:21:05
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2024-08-03-000001-a-c2
      Номер договору:
      2711-24
      Дата підписання договору:
      28-11-2024, 08:00
      Строк дії договору:
      з 28-11-2024 по 31-12-2024
      350 000 UAH
      Ціна договору
      350 000 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"   Досьє YouControl
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, вул.Круглоуніверситетська будинок 7 офіс 26, 01024, Аліна Граф
      Остаточна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      12-10-2024, 23:29
      Період подачі оскарження:
      по 18-10-2024, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 10-10-24, 20:20:05
      24

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.10.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.21 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару.» Учасником: подано лист згоду №09-09 від 09.09.2024 року в якій не міститься зазначення щодо можливості поставки саме без припинення поставки товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений лист-згода щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару. Б) відповідно до п. 29 Додатку 7 та Додатку 1 до тендерної документації « На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Учасником подано лист відгук № 25 від 16.07.2024 в якому не міститься інформація про відсутність претензій до Учасника протягом строку виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). В) відповідно до пунктів 11 Додатку 7, Частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник подає у складі пропозиції гарантійний лист (в довільній формі), яким:  гарантує та підтверджує, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;  підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Учасником подано гарантійний в якому не гарантовано та не підтверджено, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист в якому гарантовано та підтверджено, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Уповноважена особа _____________Лариса Літус

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-10-24, 20:20:05
      Інформація про Учасника
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"   Досьє YouControl
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ТИМОШЕНКА, будинок 29, квартира 17, 04205, Вадим Тропша
      Остаточна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 23-09-2024, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 15-09-24, 11:19:20
      24

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.09.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: не подано не заповнений проєкт договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений у повному обсязі та підписаний Учасником. Б) відповідно до п.14 Додатку 7 до тендерної документації, Частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). Учасником подано довідку № 24 від 08.08.2024 р., яка містить не всі заповнення на вимогу тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку№ 24 від 08.08.2024 р, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). В) відповідно до п.28,29 Додатку 7 та Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Учасником подано довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить не всі дані відповідно до встановленої форми довідки, подано: - Аналогічний договір №236, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації (не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору). - Аналогічний договір 58/07-23, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить всі дані відповідно до встановленої форми довідки, листи відгуку до договору №236 та 58/07-23, які містять всю інформацію на вимогу тендерної документації (в тому числі містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Г) відповідно до пунктів 30, 31, 32 Додатку 7, формі Додатку 6, частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається:  Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії;  Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;  Документ (свідоцтво/рішення/довідка від банку/ тощо), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА» (тобто «uaAА», або «uaAА+», або «uaAАА»). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка здійснює свою діяльність не менше ніж три роки та протягом останніх двох звітних періодів (тобто останніх двох календарних років) має чистий прибуток не менше ніж п’ятсот тисяч гривень за кожний звітний період. В підтвердження зазначеного учасник надає лист від страхової організації (гаранта) з даною інформацією та скріншотом з інтернет джерел, тощо про чистий прибуток або скріншотом з фінансової звітності страхової організації (гаранта) з інформацією про чистий прибуток). Разом з електронною страховою гарантією учасником надається:  Ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом. Якщо страховою організацією (гарантом), на виконання Постанови НБУ від 29.12.2023 року №199, переоформлено чинну ліцензію, то замість ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків надається Витяг із Державного реєстру фінансових установ на діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) в якому обов’язково зазначено клас 16 – страхування інших фінансових ризиків.  Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи.  Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження та обов’язково містити: страхові ризики, які також передбачають застереження/умови відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (де визначення учасник/ переможець може бути замінено на принципал).  Лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).» Учасником подано: - ГАРАНТІЯ №000810/2024/ГР, яка не відповідає вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізити гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», деякі відсутні в поданій учасником гарантій, а деякі не відповідають вимогам заповненню відповідно до наказу Мінекономіки), - Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії, - Довіреність Синчук В.І., - Свідоцтво про кредитний рейтинг за національною шкалою «uaAАА». Платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) - ВІДСУТНЯ Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: - зміни до ГАРАНТІЇ №000810/2024/ГР якими виправити невідповідності гарантії вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізитах гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зазначити всю інформацію у відповідності до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628). - платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) Уповноважена особа _____________Лариса Літус

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-09-24, 11:19:20

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Документи:
      Тип документа:
      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
      Учасник фізична особа підтверджує, що
      Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
      2. Вчинення економічних правопорушень
      Учасник підтверджує, що
      Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
      3. Вчинення корупційних правопорушень
      Учасник підтверджує, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Учасник підтверджує, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      5. Порушення справ про банкрутство
      Учасник підтверджує, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Учасник підтверджує, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
      Учасник підтверджує, що
      Мова тендерної пропозиції українська
      2. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Доказ:
      Документ
      Гарантія 000810.7z, Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання).
      1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      Доказ:
      Документ

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      350 000 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Документи:
      Тип документа:
      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
      Учасник юридична особа підтверджує, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      2. Вчинення економічних правопорушень
      Учасник підтверджує, що
      Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
      3. Вчинення корупційних правопорушень
      Учасник підтверджує, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Учасник підтверджує, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      5. Порушення справ про банкрутство
      Учасник підтверджує, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Учасник підтверджує, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
      Учасник підтверджує, що
      Мова тендерної пропозиції українська
      2. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Доказ:
      Документ
      ГАРАНТІЯ.rar.p7s, Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання).
      1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      Доказ:
      Документ

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено03-08-2024, 00:10:35
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:28:30
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:03-08-2024, 00:06:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:03-08-2024, 00:06:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
            Інший
            публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
            Інший
            публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
            Інший
            публічнийЕкспортовано:04-09-2024, 21:27:24
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
              Статус: Архівована
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Дата архівування:
              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування»
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). , Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції та умови (застереження) щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей
              2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-08-2024, 00:06:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, документи , Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ