Закупівлю оголошено - 30-07-2024, 17:11. Дата останніх змін - 30-07-2024, 17:15

«Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)»

Закупівля: UA-2024-07-30-009499-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-30-010137-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-07-2024, 17:11
по 04-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-07-2024, 17:11
по 07-08-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:415 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 075,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:12 450,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01993305 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Пинчук
Телефон:+380979261600, +380932695765
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76025, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Код ДК 021-2015: 39150000-8 М ...
415 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект на рецепцію (1. Стійка рецепції, 1 шт, Ш*В*Г мм - 2466*988*1687. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 2 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Пенал для зберігання медичних карток та інших документів, 1шт, Ш*В*Г мм - 1200*2400*400. 4. Шафа для одягу відвідувачів з можливістю замикання, 1 шт, Ш*В*Г мм - 2200*2200*600. 5. Пенал для зберігання медичних карток та інших документів, 1шт, Ш*В*Г мм - 440*2400*255. 6. Пенал для зберігання медичних карток та інших документів, 1шт, Ш*В*Г мм - 450*2200*350)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Комплект в кабінет (1. Робочий стіл для лікаря, 1шт, Ш*В*Г мм - 1300*720*600. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 1шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Шафа для верхнього одягу, 1шт, Ш*В*Г мм - 420*2200*500)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Комплект для маніпуляційної А (1. Робочий стіл для лікаря, 2 шт, Ш*В*Г мм - 1300*720*600. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 2 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Шафа для верхнього одягу та зберігання документів, 1шт, Ш*В*Г мм - 866*2200*600. 4. Модуль з стільницею для мийки та місцем для зберігання, 1шт, Ш*В*Г мм - 1218*860*600)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Комплект для маніпуляційної Б (1. Робочий стіл для лікаря, 1 шт, Ш*В*Г мм - 1300*720*600. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 1 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Модуль з стільницею для мийки та місцем для зберігання, 1шт, Ш*В*Г мм - 1218*860*600. 4. Шафа для верхнього одягу, 1шт, Ш*В*Г мм - 500*2400*420. 5. Пенал для забудування холодильника для ліків, 1 шт Ш*В*Г мм - 686*2400*600)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Комплект в стаціонар (1. Робочий стіл для лікаря, 1 шт, Ш*В*Г мм - 1300*720*600. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 1 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Тумба до медичного ліжка для відвідувача стаціонару, 4 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*450. 4. Шафа для зберігання документів та верхнього одягу, 1 шт, Ш*В*Г мм - 900*2400*600. 5. Пенал вмонтованого холодильника для ліків, 1 шт, Ш*В*Г мм - 686*2400*600 . 6. Модуль з стільницею для мийки та місцем для зберігання, 1шт, Ш*В*Г мм - 2156*1670*600)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Комплект в кабінет УЗД (1. Робочий стіл для лікаря, 2 шт, Ш*В*Г мм - 1300*720*600. 2. Тумба для канцелярського приладдя на коліщатах, 2 шт, Ш*В*Г мм - 450*600*470. 3. Полиця з гачками для одягу, 1 шт, Ш*В*Г мм - 1000*220*150. 4. Шафа для зберігання верхнього одягу, 1 шт, Ш*В*Г мм - 450*2100*500. 5. Модуль з стільницею для мийки та місцем для зберігання, 1 шт, Ш*В*Г мм - 820*860*600)

1
комплект
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Целевича 11
по 30-08-2024
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-07-2024, 17:15:34
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-07-2024, 17:11:42
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-07-2024, 17:11:42
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. 1.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3. цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на: IBAN UA528201720344370006000040252, в ГУДКСУ в м. Київ, МФО 820172. 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 450,00 грн. (Дванадцять тисяч чотириста п'ятдесят гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації).
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору. Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» Місцезнаходження Замовника: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114 Код ЄДРПОУ: 01993305 IBAN № UA528201720344370006000040252, в ГУДКСУ в м. Київ, МФО 820172
Статус: Активна
Дата створення: 30-07-2024, 17:11:40
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ