Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 882 048 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 410,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
Телефон: | +30938544454 |
E-mail: | danylenko.czo@gmail.com |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти" |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 02.09.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: «Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів), а саме: лави для сидіння» ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки) Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні корпуси закладу освіти Замовника відповідно до Дислокації.. Строк поставки: До 20.10.2024 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 29.07.2024 року, UA-2024-07-29-008016-a 3. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНСО ГРУП» ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 45369026 Місцезнаходження: Україна, 46003, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Крушельницької Соломії, будинок 1А 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. При перевірці кваліфікованого електронного підпису (КЕП) не відображається назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, що не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - виправити. 5.2. На виконання вимог пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» в наданій довідці, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та в наданому аналогічному договорі некоректно прописаний код ДК 021:2015: предмету закупівлі, а саме: дана закупівля проводиться по коду ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, а у вищевказаних документах вказано: ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби – привести у відповідність документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.