Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 114 850,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 574,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380938544454 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 6 ІМЕНІ В.І.СКУРАТОВСЬКОГО" |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.08.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Лавка для обладнання споруд цивільного захисту (укриття). Кількість: Лавка для обладнання споруд цивільного захисту (укриття) – 50 штук. Місце поставки: 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 87. Строк поставки товару: до 01.09.2024 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 23.07.2024 року, UA-2024-07-23-009552-a. 3. Дата та час початку Аукціону: від 01.08.2024 12:10 до 01.08.2024 12:33. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП "КОВАЛЬЧУК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" Код ЄДРПОУ: 3216607973. Місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Мостобудівельників, буд. 13, телефон +38(073) 167 40 21. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає формі, визначеній в Додатку 1 до тендерної документації в частині опису загальної вартості пропозиції з ПДВ/без ПДВ та остаточна загальна вартість пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.