Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 комбінованого типу Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 22414305 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://stryj6.lvivedu.net |
| Контактна особа: | Оксана Садова |
| Телефон: | +380324559168 |
| E-mail: | doshkilniizaklad_6@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,м. Стрий, вул. Ленкавського, 10а |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити, зокрема: Пункт 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Згідно з підпунктом 1.1.1 Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. - Згідно з підпунктом 1.1.2 Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного/ (аналогічних) за предметом закупівлі договору/(договорів) надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал або завірену копію договору/(договорів), що наведений/(наведені) в таблиці, складеної за Формою. - Згідно з підпунктом 1.1.3 Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договорів в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів приймання товару або накладних та/або відгуку про виконання договору (договорів). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. 2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців. Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем; для підтвердження можливості проведення гарантійного обслуговування предмета закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати договір із сервісним центром на території України» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Довідку про аналогічний договір» іншої форми, ніж зазначено у Додатку №1 підпункті 1.1.1, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Також Учасник у складі тендерної пропозиції надав файли «договір Підгірці», «накладні Підгірці», які не відповідають вимогам тендерної документації та не є аналогічними за предметом закупівлі, подібними за змістом та своєю правовою природою. У складі тендерної пропозиції відсутній договір із сервісним центром на території України, а натомість Учасник надав файл «довідка про сервісний центр» щодо адреси та номеру телефону. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні чинні договори про співпрацю з сервісним центром на території України,, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою встановленого зразка, сканований оригінал або завірену копію договору/(договорів), копії актів приймання товару або накладних та/або відгуку про виконання договору (договорів), які є аналогічними за предметом закупівлі та договір із сервісним центром на території України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.