Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 246 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 468,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №11" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 20290129 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gymnasia11.org/ |
| Контактна особа: | Ірина Олексіївна Карпенко |
| Телефон: | +380679522180 |
| E-mail: | gimnaziya_11new@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51917, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Миру, будинок 20 |
5 |
Доброго дня! Відповідно до п.43 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із Додаток 1 до тендерної документації, учаснику необхідно надати відгук про виконання договору. Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента, дату та номеру договору, на який надано відгук, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою. *Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу, тощо) за Код ДК 021-2015:39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (пароконвектомат не менш ніж від 5 до 7 рівнів). Крім того, відповідно до Додаток 3 до тендерної документації (** Обов’язково заповнюється та надається учасником), необхідно надати заповнений проєкт договору із додатками. Просимо прийняти до розгляду надану інформацію та вжити відповідних заходів для усунення невідповідностей. Дякую.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.