Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 604,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 106,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 31024875 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ДОРОШЕНКО Алла Петрівна |
| Телефон: | 380674493064 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ,вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: виявлена невідповідність №1: відповідно до пункту 1 розділу I Додатку 2 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження наявності такого досвіду учасник повинен в складі свої тендерної пропозиції надати договір та відповідні акти або накладні, що свідчать про виконання такого договору. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «39130000-2 ДАР ЗОДА.pdf», в якому надано аналогічний до предмету закупівлі договір від 08 грудня 2021 року № 31 з Управлінням зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Запорізької обласної державної адміністрації, проте не надано документального підтвердження виконання такого договору, що засвідчується відповідним актом або накладною. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документальне підтвердження виконання договору від 08 грудня 2021 року № 31 - відповідний акт або накладну. виявлена невідповідність №2: відповідно до пункту 1 розділу I Додатку 2 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження наявності такого досвіду учасник повинен в складі свої тендерної пропозиції надати договір та відповідні акти або накладні, що свідчать про виконання такого договору. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «39130000-2 ЗОДА Договір 38.pdf», в якому надано аналогічний до предмету закупівлі договір від 20 грудня 2021 року № 38 з Департаментом економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації, проте не надано документального підтвердження виконання такого договору, що засвідчується відповідним актом або накладною. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документальне підтвердження виконання договору від 20 грудня 2021 року № 38 - відповідний акт або накладну. виявлена невідповідність №3: відповідно до пункту 4 розділу II Додатку 2 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції чинного Сертифікату відповідності на матеріал (труба сталева профільна), з якого буде виготовлені металеві каркаси офісних меблів. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «Трубы проф Сертификат.pdf», в якому надано сертифікат відповідності на труби профільні квадратні із сталі, проте термін дії сертифікату закінчився у 2018 році. Всі інші сертифікати та декларації, що також відскановано в цьому файлі не підходять за технічними характеристиками до матеріалу, з якого, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, необхідно виготовити металеві каркаси для офісних меблів (труба сталева профільна: ширина - 40 мм; довжина - 40 мм; товщина - 2 мм). Також в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Сертифікат на метал.jpg», в якому надано чинний сертифікат відповідності на труби стальні, оцинковані для мереж центрального опалення замкнутого типу та пожежогасіння системи KAN-therm Steel діаметром 12-108 мм, проте зазичений матеріал не підходить за технічними характеристиками до матеріалу, з якого, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, необхідно виготовити металеві каркаси для офісних меблів (труба сталева профільна: ширина - 40 мм; довжина - 40 мм; товщина - 2 мм). Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель чинний на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікат відповідності на труби профільні квадратні із сталі, з яких буде виготовлено металеві каркаси для офісних меблів (труба сталева профільна: ширина - 40 мм; довжина - 40 мм; товщина - 2 мм). виявлена невідповідність №4: відповідно до пункту 2 розділу II Додатку 2 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції учасника заповнену форму тендерної пропозиції (комерційна частини) зміст, якої повинен відповідати вимогам Додатку 5 до тендерної документації. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «1563 тендерна пропозиція.pdf», в якому наведено розрахунок вартості кожної одиниці офісних меблів з арифметичними помилками (п.3 та 5 специфікації). Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель виправлений файл «1563 тендерна пропозиція.pdf», в якому безпомилково зазначити розрахунок вартості кожної одиниці офісних меблів, що в сумі б не перевищувало вартості тендерної пропозиції, зазначеної в екранній формі системи (розділ «остаточна пропозиція») в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.