Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 418,75 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 534,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корольов Ілля Миколайович |
| Телефон: | 380612239347 |
| E-mail: | i.korolov@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
4 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП Кутенков М.В. , з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі (Постачання офісних меблів для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-10-008055-a: 1. Відповідно вимог ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації: 1.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. *1.1.1. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. * Примітка: – у випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2019, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 1.1. та може не надавати копію договору згідно п. 1.1.1., але надає лист-відгук. – копія договору або лист-відгук, повинні бути за своєю правовою природою аналогічні предмету закупівлі. Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». (визначено виходячи з поняття «аналогія» – Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо). – Документи, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. – Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору або номеру та дати договору. Просимо виконати вимоги ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації та усунути невідповідності. 2. Відповідно ч.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з: 1) Документа(ів), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису тендерної пропозиції учасника підтверджуються документом, який визначає статус та повноваження особи на підписання тендерної пропозиції (протокол зборів засновників, або наказ про призначення директора, президента, голови правління тощо, або наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання та завірення документів. У разі підписання документів тендерної пропозиції іншою особою – учасник надає доручення (довіреність) на уповноважену особу щодо права підпису тендерної пропозиції та документи, що підтверджують повноваження особи учасника що надав вище зазначене доручення або довіреність. 2) Інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника згідно з Додатком № 1 тендерної документації; 3) «Зобов’язання», що оформлене у відповідності з Додатком № 3 тендерної документації; 4) Технічної специфікації, що оформлена у відповідності з Додатком № 5 тендерної документації; Документи, які зазначені в пунктах № 1, № 2, № 4, цього розділу рекомендується подавати одним файлом у форматі – «.pdf». Документи, які зазначені в пунктах № 3 цього розділу рекомендується подавати окремими файлами. Учасник не надав «Зобов’язання», що оформлене у відповідності з Додатком № 3 тендерної документації, просимо усунути невідповідності та виконати відповідну вимогу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.