Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 157 740,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 788,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
1 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації передбачено учаснику процедури закупівлі надати: «Довідка у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору; реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ, контактного номеру телефону)). *Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори), щодо поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК». Учасник процедури закупівлі до процедури закупівлі завантажено електронний файл «Листи_довідки_ДЖІ_ТЕК.pdf» у якому вказано про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. При цьому, у вищевказаній довідці учасником не вказано суми виконання аналогічного договору укладеного між: ТОВ «ДЖІ-ТЕК» та ТОВ «Агро Ритм» (Договір №1904 від 19.04.2023); ТОВ «ДЖІ-ТЕК» та ТОВ «Агро Ритм» (Договір поставки № 1704 від 17.04.2023); ТОВ «ДЖІ-ТЕК» та ТОВ «Сучасні Технології Видобування» (Договір поставки №0505 від 05.05.2023); ТОВ «ДЖІ-ТЕК» та ТОВ «Сплайн ЛТД» (Договір № 0504 від 05.04.2023); ТОВ «ДЖІ-ТЕК» та ПрАТ «Київстар» (Договір поставки № 468496 від 27.07.2023). Таким чином, учаснику необхідно виконати вимогу передбачену Додатком 1 тендерної документації та вказати усю передбачену інформацію в.т.ч. СУМУ виконання аналогічного договору. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.