Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 133 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 665,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів не в повній мірі надано інформацію про контактну особу, тел./факс. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів, що містить повну інформацію про контактну особу, тел./факс
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.