Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Переможець процедури зобов’язується протягом 3 (трьох) робочих днів після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір провести контрольний замір конструкцій. Строк поставки товару: 5 (п'ять) робочих днів з моменту укладення договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 90 845,12 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 454,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бібікова Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380522332050 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Лукіної Тетяни Валеріївни у процедурі закупівлі № UA-2024-06-27-006142-a виявлено наступні невідповідності. Згідно вимог викладених у Додатку №2 до Тендерної документації для підтвердження згоди з вимогами Замовника Учасник подає у складі пропозиції інформацію, зазначену у цьому додатку, завірену печаткою і власним підписом. На виконання вимог Додатку № 2 до Тендерної документації Учасником було надано гарантійні листи та довідки на підтвердження згоди з вимогами Замовника, але не було надано завіреного печаткою і власним підписом Додатку №2. Для усунення зазначеної не відповідності Учаснику потрібно надати засвідчений печаткою і власним підписом Додаток №2 до Тендерної документації. Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Учасник повинен надати: інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше 1-го, за період 2020-2024 роки (у будь-якому з цих років); копію договору з усіма додатками та документи, що підтверджують належне виконання такого договору. Учасником було надано довідку з інформацією про наявність релевантного досвіду щодо виконання аналогічного договору. Надано копію договорів зазначених у довідці, копії накладних та відгук. Але, під час підготовки довідки Учасником було допущено помилку в зазначених реквізитах контрагентів, що наведені в довідці на підтвердження виконання аналогічного досвіду, а саме, не вірно зазначені коди ЄДРПОУ. Для усунення зазначеної не відповідності просимо Учасника надати оновлену довідку на підтвердження аналогічного досвіду виконання договорів згідно даного предмету закупівлі, як це визначено в Додатку №1 до Тендерної документації, з вірними реквізитами контрагентів. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо Фізичну особу-підприємця Лукіну Тетятну Валеріївну усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.