Закупівлю оголошено - 26-06-2024, 16:42. Дата останніх змін - 17-07-2024, 14:26

Казанок індивідуальний польовий

Казанок індивідуальний польовий... Державна закупівля - UA-2024-06-26-010297-a Казанок індивідуальний польовий від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 6/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-26-010297-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-06-2024, 16:42
по 02-07-2024, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-07-2024, 17:00
по 05-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-07-2024, 11:52
по 05-07-2024, 12:15

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3000000
3 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:30 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:30 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Петрова Інна Миколаївна
Телефон:380445276644
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Казанок індивідуальний польови ...
3 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-07-2024, 11:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Казанок індивідуальний польовий

7500
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2024 по 31-08-2024
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кловський узвіз, буд. 13, офіс 25, 01021, Микола
Остаточна пропозиція:
2 699 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 920 500,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-07-2024, 15:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-07-24, 14:36:13
24

___08.07.2024 року _____ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (Казанок індивідуальний польовий), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-26-010297-a. 08 липня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 7 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" наявний документ «Відомості про учасника». Проте, в наданому документі «Відомості про учасника» не вказано юридичної адреси. 2. Відповідно до пункту 8 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. - копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" наявні: - довідка від 25.01.2024 № 34/78, копія аналогічного договору від 20.11.2023 № 207/ВОЗ-2023, документальне підтвердження виконання договору (видаткова накладна від 29.11.2023 № 26 та видаткова накладна від 30.11.2023 № 27). Проте, назва предмету договору вказана в довідці від 25.01.2024 № 34/78 не відповідає найменуванню товару вказаному у Додатку № 1 до Договору від 20.11.2023 № 207/ВОЗ-2023, також в наданій довідці не вказано рік виконання договору. - довідка від 04.07.2024 № 51/45, копія аналогічного договору від 12.12.2023 № 324/23, документальне підтвердження виконання договору (видаткова накладна від 18.12.2023 № 39. Проте, рік укладення договору вказаний в довідці від 04.07.2024 № 51/45 не відповідає року укладення в наданому аналогічному договорі від 12.12.2023 № 324/23, також в наданій довідці не вказано рік виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі; - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. Уповноважена особа Інна ПЕТРОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-07-24, 14:36:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-26-010297-a-c1
Номер договору:
191-24
Дата підписання договору:
17-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 17-07-2024 по 31-12-2024
2 698 650,00 UAH
Ціна договору
2 248 875,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 699 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 920 500,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 700 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 988 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-06-2024, 16:43:08
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-06-2024, 16:42:59
Експортовано:26-06-2024, 16:42:59
Експортовано:26-06-2024, 16:42:59
Експортовано:26-06-2024, 16:42:59
Експортовано:26-06-2024, 16:42:59
Електронні тендерні вимоги
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Казанок індивідуальний польовий
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 26-06-2024, 16:42:59
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ