Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 191 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 959,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 754,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43078651 Досьє YouControl |
Сайт: | http://otg.osvitabor.gov.ua |
Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
Телефон: | +380457751241 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №28/06/24-003 від 28 червня 2024р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Частиною 1.4. розділу І Тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 31 липня 2024 року. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: - документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. - Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або посвідчених копій у вигляді pdf-формату файла, з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою*. - У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. - Всі довідки складені учасником повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства/уповноваженої особи учасника та печатки (у разі наявності). - Всі документи, які завантажуються до пропозиції, не повинні мати розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. Завантажені документи пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток). - Кожен завантажений документ в пропозиції повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати відповідно до змісту такого документу. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. б) Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. в) На підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати лист-підтвердження довільно форми, що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік становить не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності). Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції має міститися лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником щодо того, що «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, у складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден із зазначеною нижче інформацією, що – «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України». Пунктом 1 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Пунктом 2 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Витягу платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Пунктом 4 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. Пунктом 7 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію паспорту учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру, щодо реєстрації місця проживання керівника, що видається до паспорту картки (ID-картка) або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами та копію ідентифікаційного коду. Пунктом 9 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають проект договору, підготовленого у відповідності з Додатком №4 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору - учасником, підписаний уповноваженою особою учасника. Проект договору та погодження з істотними умовами цього договору повинен бути розміщений учасником разом/у складі пропозиції на веб-порталі уповноваженого органу. Пунктом 13 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають погодження учасника про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КУТЕНКОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ #2974300628 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-21-003801-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо ПОВНОЇ інформації щодо НАЗВИ учасника, ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО ЮРИДИЧНОЇ АДРЕСИ ТА ФАКТИЧНОЇ АДРЕСИ УЧАСНИКА, а саме: юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно витягу/виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено поштового індексу, області, телефону та електронної адреси, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса) та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник надав тендерну пропозицію, за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, яка не містить інформації в пункті 6 форми щодо строку поставки товару, який встановлений в частині 1.4. розділу І Тендерної документації, яким встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 31 липня 2024 року. Учасник надав тендерну пропозицію, НЕ за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки змінив рядки заповнення з наступною інформацією, «Загальна вартість пропозиції (з ПДВ)», « у тому числі ПДВ, грн.» та «Загальна вартість пропозиції (без ПДВ), грн.», що порушує встановлене застереження в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник не надав податкову декларацію за 2023 рік та за останній звітний період (1 півріччя 2024 року чи за травень/червень 2024 рік) та квитанції про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав фінансову звітність за останній звітній період (1 півріччя 2024 року чи за травень/червень 2024 рік), яка повинна бути підписана власноручно уповноваженою особою учасника та бути засвідчено нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасником не надано листа-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про ненадання річної фінансової звітності за попередній звітній період та останній звітний період та податкової декларації, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає пункту б) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає пункту б) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав на підтвердження фінансової спроможності листа-підтвердження довільно форми, що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік становить не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі, що не відповідає пункту в) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав опису реєстратора з кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції (обов’язково для установчих документів (статуту чи засновницького договору) чи пояснення про його ненадання. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів, що вимагався Тендерною документацією. Учасник не надав копії ідентифікаційного коду Кутенкової Ольги Олександрівни. Всі надані довідки, складені учасником не містять обов’язкових реквізитів, а саме: майже всі довідки не мають вказівку на дату складання та вихідний номер, а також всі довідки не містять реквізиту - адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку; Всі надані довідки, складені учасником містять різні накладення на документ, а саме: накладений підпис та печатку учасника; Майже всі документи, що завантажені в пропозиції не мають вірної назви, яка дозволяла б його ідентифікувати відповідно до змісту такого документу, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник не надав погодження про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року, при цьому учасник надав лист з гарантією про надання погодження про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року, що не відповідає пункту 13 Додатка №1 до Тендерної документації; Учасник не надав погодження з істотними умовами договору, що викладений в Додатком №4 до тендерної документації, що не відповідає пункту 9 Додатка №1 до Тендерної документації. Учасник надав не повністю заповнений проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком №4 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, а саме: не зазначено всіх даних (суми договору та не заповнена специфікація товару) що не відповідає пункту 9 Додатка №1 до Тендерної документації. Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий датою раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в пункті 4 Додатка №1 до Тендерної документації, яким встановлено, що дата повинна бути документа не раніше дати оголошення даної закупівлі, тобто не раніше 21 червня 2024 року. Учасник надав копію з копії витягу платника єдиного податку, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: копія повинна бути надана у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або посвідчених копій у вигляді pdf-формату файла. Учасник не надав копії Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасник не надав у складі пропозиції письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден із зазначеною нижче інформацією, що – «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України», що не відповідає вимогам встановленим в частині 5.2. розділу V Тендерної документації. Учасник не надав у складі пропозиції лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником щодо того, що «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означитиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі»., що не відповідає вимогам встановленим в частині 5.2. розділу V Тендерної документації. Учасник не надав інформації про те, що тендерна пропозиція подається НЕ об'єднанням учасників, та надавати документ про створення такого об'єднання не потрібно, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.