Закупівлю оголошено - 21-06-2024, 11:30. Дата останніх змін - 01-08-2024, 19:55

Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за ко... Державна закупівля - UA-2024-06-21-003801-a Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі від замовника Відділ освіти Бородянської селищної ради від 6/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-21-003801-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-21-004878-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-06-2024, 11:30
по 01-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-06-2024, 11:30
по 04-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
191800
191 800,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:959,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 754,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти Бородянської селищної ради
ЄДРПОУ:43078651 Досьє YouControl
Сайт:http://otg.osvitabor.gov.ua
Контактна особа:Бадічко Юлія Василівна
Телефон:+380457751241
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Дитячі меблі для Бородянського ...
191 800,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

29
штука
07801 Україна Київська область Бучанський район, смт Бородянка вул. Центральна, 427-Б
по 20-08-2024
39160000-1
Шкільні меблі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
191 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-07-2024, 17:36
Період подачі оскарження:
по 25-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-07-24, 13:25:42
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №28/06/24-003 від 28 червня 2024р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Частиною 1.4. розділу І Тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 31 липня 2024 року. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: - документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. - Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або посвідчених копій у вигляді pdf-формату файла, з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою*. - У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. - Всі довідки складені учасником повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства/уповноваженої особи учасника та печатки (у разі наявності). - Всі документи, які завантажуються до пропозиції, не повинні мати розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. Завантажені документи пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток). - Кожен завантажений документ в пропозиції повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати відповідно до змісту такого документу. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. б) Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. в) На підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати лист-підтвердження довільно форми, що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік становить не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності). Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції має міститися лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником щодо того, що «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, у складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден із зазначеною нижче інформацією, що – «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України». Пунктом 1 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Пунктом 2 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Витягу платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Пунктом 4 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. Пунктом 7 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію паспорту учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру, щодо реєстрації місця проживання керівника, що видається до паспорту картки (ID-картка) або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами та копію ідентифікаційного коду. Пунктом 9 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають проект договору, підготовленого у відповідності з Додатком №4 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору - учасником, підписаний уповноваженою особою учасника. Проект договору та погодження з істотними умовами цього договору повинен бути розміщений учасником разом/у складі пропозиції на веб-порталі уповноваженого органу. Пунктом 13 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають погодження учасника про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КУТЕНКОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ #2974300628 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-21-003801-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо ПОВНОЇ інформації щодо НАЗВИ учасника, ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО ЮРИДИЧНОЇ АДРЕСИ ТА ФАКТИЧНОЇ АДРЕСИ УЧАСНИКА, а саме: юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно витягу/виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено поштового індексу, області, телефону та електронної адреси, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса) та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник надав тендерну пропозицію, за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, яка не містить інформації в пункті 6 форми щодо строку поставки товару, який встановлений в частині 1.4. розділу І Тендерної документації, яким встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 31 липня 2024 року. Учасник надав тендерну пропозицію, НЕ за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки змінив рядки заповнення з наступною інформацією, «Загальна вартість пропозиції (з ПДВ)», « у тому числі ПДВ, грн.» та «Загальна вартість пропозиції (без ПДВ), грн.», що порушує встановлене застереження в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник не надав податкову декларацію за 2023 рік та за останній звітний період (1 півріччя 2024 року чи за травень/червень 2024 рік) та квитанції про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав фінансову звітність за останній звітній період (1 півріччя 2024 року чи за травень/червень 2024 рік), яка повинна бути підписана власноручно уповноваженою особою учасника та бути засвідчено нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасником не надано листа-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про ненадання річної фінансової звітності за попередній звітній період та останній звітний період та податкової декларації, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає пункту б) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає пункту б) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав на підтвердження фінансової спроможності листа-підтвердження довільно форми, що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік становить не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі, що не відповідає пункту в) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав опису реєстратора з кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції (обов’язково для установчих документів (статуту чи засновницького договору) чи пояснення про його ненадання. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів, що вимагався Тендерною документацією. Учасник не надав копії ідентифікаційного коду Кутенкової Ольги Олександрівни. Всі надані довідки, складені учасником не містять обов’язкових реквізитів, а саме: майже всі довідки не мають вказівку на дату складання та вихідний номер, а також всі довідки не містять реквізиту - адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку; Всі надані довідки, складені учасником містять різні накладення на документ, а саме: накладений підпис та печатку учасника; Майже всі документи, що завантажені в пропозиції не мають вірної назви, яка дозволяла б його ідентифікувати відповідно до змісту такого документу, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник не надав погодження про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року, при цьому учасник надав лист з гарантією про надання погодження про постачання товару, з можливістю відстрочки платежу за поставлений товар до 120 днів, але не пізніше ніж до 20.12.2024 року, що не відповідає пункту 13 Додатка №1 до Тендерної документації; Учасник не надав погодження з істотними умовами договору, що викладений в Додатком №4 до тендерної документації, що не відповідає пункту 9 Додатка №1 до Тендерної документації. Учасник надав не повністю заповнений проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком №4 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, а саме: не зазначено всіх даних (суми договору та не заповнена специфікація товару) що не відповідає пункту 9 Додатка №1 до Тендерної документації. Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий датою раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в пункті 4 Додатка №1 до Тендерної документації, яким встановлено, що дата повинна бути документа не раніше дати оголошення даної закупівлі, тобто не раніше 21 червня 2024 року. Учасник надав копію з копії витягу платника єдиного податку, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: копія повинна бути надана у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або посвідчених копій у вигляді pdf-формату файла. Учасник не надав копії Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасник не надав у складі пропозиції письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден із зазначеною нижче інформацією, що – «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України», що не відповідає вимогам встановленим в частині 5.2. розділу V Тендерної документації. Учасник не надав у складі пропозиції лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником щодо того, що «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означитиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі»., що не відповідає вимогам встановленим в частині 5.2. розділу V Тендерної документації. Учасник не надав інформації про те, що тендерна пропозиція подається НЕ об'єднанням учасників, та надавати документ про створення такого об'єднання не потрібно, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-07-24, 13:25:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-21-003801-a-c1
Номер договору:
148-Т
Дата підписання договору:
30-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 30-07-2024 по 31-12-2024
191 800,00 UAH
Ціна договору
191 800,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
191 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-06-2024, 11:46:30
Експортовано:28-06-2024, 16:50:44
Експортовано:28-06-2024, 16:50:44
Видалено21-06-2024, 11:30:33
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Дитячі меблі для Бородянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Піноккіо" Бородянської селищної ради Київської області за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 5754 грн. 00 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти Бородянської селищної ради; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-06-2024, 11:30:31
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ